ინტელის სასწავლო კურსი-პროექტებით სწავლება
რეფლექსია
პროექტებით სწავლება მნიშვნელოვანია სწავლა-სწავლების პროცესში ეფექტური შედეგების მისაღწევად, იგი ასევე საშუალებას იძლევა სასწავლო აქტივობები დაუკავშირდეს ცხოვრებისეულ კონტექსტს,მოსწვლეებს განუვითაროს მაღალი სააზროვნო უნარები და აქტიურად ჩართოს სასწავლო პროცესში,ამიტონ ინტელის სასწავლო კურსი მნიშვნელოვანი გზამკვლევი და ხელშემეყობია ამ მხრივ პრაქტიკის სრულყოფისა და გაუმჯობესებისათვის.
ტრენინგი დაიწყო საინტერესოდ, ინტელის ძირითადი კურსის მიზნებისა და მოლოდინების განსაზღვრით და ინსტრუქციიებით, თუ როგორ უნდა შევქმნათ ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო პროექტები. ,ტრეინერმა გასაგებად და ნათლად აგვიხსნა აღნიშნული კურსის მნიშვნელობა,რაში და როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ 9 დღის განმავლობაში მიგებული ციდნა და გამოცდილება.
8 მოდულის ფარგლებში ვისწავლეთ პროექტის დაგეგმვისა და განხორციელებისათვის აუცილებელი ყველა მექანიზმი.შევქმენით საქაღალდეები თითოეული მოდულის მასალების შესანახად. ცალკეული საკითხის უკეთ გაგებაში დამეხმარა შესაბამისი დავალების ნიმუშების გაცნობა.გავეცანით პროექტების გეგმის,ბროშურის,პრეზენტაციების შაბლონებს. ტრენინგის ყოველ შეხვედრაზე მოდულის მიხედვით განვიხილავდით მასალას და ვაკეთებდით შესაბამის დვალებებს. დავგეგმეთ საკუთარი პროექტი, შევადგინეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, პროექტს შევუსაბამეთ სტანდარტები ესგ-ისა და 21-ე საუკუნის სააზროვნო უნარ-ჩვევების მიხედვით,შევადგინეთ შეფასების სქემები,პრეზენტაცია,რომელიც ტრეინერის დახმარებით განვათავსეთ ბლოგზე,ასევე შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო პრეზენტაციის ნიმუში,რომელიც ასევე განვათავსეთ ბლოგზე; ტრენინგის ფარგლებში ვისწავლეთ პრეზენტაციებისა და ვიდეოების ჩაშენება ბლოგზე. გავეცანით მისწავლეთა პროექტების შეფასების ინსტრუმენტებს.
ტრენინგის ბოლოს ტრეინერმა შეაფასა 9 დღის განმავლობაში შესრულებული ჩვენი სამუშაოები,ჩვენი საქაღალდე.
ინტელის სასწავლო კურსი - პრაქტიკებით სწავლება საინტერესო,მრავლისმომცემი იყო ჩემთვის.ტრენინგზე მიებულ ცოდნასა და გამოცდილებას აუცილებლად გამოვიყენებ ჩემს პედაგოგიურ საქმინობაში,არ გამიჭირდება შევქმნა ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო პროექტები,ეს ტრენინგი ხელს შემიწყობს დავეხმარო ჩემს მოსწავლეებს სასწავლო სტანდარტების მიღწევაში ესგ-ის მიხედვით და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებაში.
ინტელის ტრენინგი-პროექტებით სწავლება
VI დღის რეფლექსია
ტრენინგი დაიწყო საშინაო დავალების განხილვით, ტრეინერმა შეაფასა ჩვენი ნამუშევრები და მოგვცა კონსულტაციები,შემდეგ კი გადავედით მეოთხე მოდულის განხილვაზე,რომლის ფარგლებშიც ვისწავლეთ პრეზენტაციებისა და ვიდეობის ჩაშენება ბლოგზე.ტრეინერმა დაწვრილებით,დეტალურად აგვიხსნა ყველა ის ნაბიჯი,რომელიც აუცილებელია ამისათვის.პრაქტიკულად შევასრულეთ სამუშაო და ჩვენს ბლოგებზე განვათავსეთ საკუთარი პრეზენტაციები.
ტრენინგზე განვიხილეთ მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევრების ნიმუშები,რომლებიც დაემხმარა იმის გაგებასა და გააზრებაში,თუ როგორი,რა ტიპის ნამუშევრები უნდა შექმნან მოსწავლეებმა.ტრეინერმა მოგვცა საშინაო დავალება მოსწავლის სავარაუდო ნაბუშევრებთან დაკავშირებით.
ტრენინგი იყო საინტერესო,მრავლისმომცემი, დვანდელიდ ღის გამოცდილებს გამოვიყენებ შემდგომ პრაქტიკულ საქმიანობაში.
რეფლექსია
პროექტებით სწავლება მნიშვნელოვანია სწავლა-სწავლების პროცესში ეფექტური შედეგების მისაღწევად, იგი ასევე საშუალებას იძლევა სასწავლო აქტივობები დაუკავშირდეს ცხოვრებისეულ კონტექსტს,მოსწვლეებს განუვითაროს მაღალი სააზროვნო უნარები და აქტიურად ჩართოს სასწავლო პროცესში,ამიტონ ინტელის სასწავლო კურსი მნიშვნელოვანი გზამკვლევი და ხელშემეყობია ამ მხრივ პრაქტიკის სრულყოფისა და გაუმჯობესებისათვის.
ტრენინგი დაიწყო საინტერესოდ, ინტელის ძირითადი კურსის მიზნებისა და მოლოდინების განსაზღვრით და ინსტრუქციიებით, თუ როგორ უნდა შევქმნათ ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო პროექტები. ,ტრეინერმა გასაგებად და ნათლად აგვიხსნა აღნიშნული კურსის მნიშვნელობა,რაში და როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ 9 დღის განმავლობაში მიგებული ციდნა და გამოცდილება.
8 მოდულის ფარგლებში ვისწავლეთ პროექტის დაგეგმვისა და განხორციელებისათვის აუცილებელი ყველა მექანიზმი.შევქმენით საქაღალდეები თითოეული მოდულის მასალების შესანახად. ცალკეული საკითხის უკეთ გაგებაში დამეხმარა შესაბამისი დავალების ნიმუშების გაცნობა.გავეცანით პროექტების გეგმის,ბროშურის,პრეზენტაციების შაბლონებს. ტრენინგის ყოველ შეხვედრაზე მოდულის მიხედვით განვიხილავდით მასალას და ვაკეთებდით შესაბამის დვალებებს. დავგეგმეთ საკუთარი პროექტი, შევადგინეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, პროექტს შევუსაბამეთ სტანდარტები ესგ-ისა და 21-ე საუკუნის სააზროვნო უნარ-ჩვევების მიხედვით,შევადგინეთ შეფასების სქემები,პრეზენტაცია,რომელიც ტრეინერის დახმარებით განვათავსეთ ბლოგზე,ასევე შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო პრეზენტაციის ნიმუში,რომელიც ასევე განვათავსეთ ბლოგზე; ტრენინგის ფარგლებში ვისწავლეთ პრეზენტაციებისა და ვიდეოების ჩაშენება ბლოგზე. გავეცანით მისწავლეთა პროექტების შეფასების ინსტრუმენტებს.
ტრენინგის ბოლოს ტრეინერმა შეაფასა 9 დღის განმავლობაში შესრულებული ჩვენი სამუშაოები,ჩვენი საქაღალდე.
ინტელის სასწავლო კურსი - პრაქტიკებით სწავლება საინტერესო,მრავლისმომცემი იყო ჩემთვის.ტრენინგზე მიებულ ცოდნასა და გამოცდილებას აუცილებლად გამოვიყენებ ჩემს პედაგოგიურ საქმინობაში,არ გამიჭირდება შევქმნა ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო პროექტები,ეს ტრენინგი ხელს შემიწყობს დავეხმარო ჩემს მოსწავლეებს სასწავლო სტანდარტების მიღწევაში ესგ-ის მიხედვით და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებაში.
ინტელის ტრენინგი-პროექტებით სწავლება
VI დღის რეფლექსია
ტრენინგი დაიწყო საშინაო დავალების განხილვით, ტრეინერმა შეაფასა ჩვენი ნამუშევრები და მოგვცა კონსულტაციები,შემდეგ კი გადავედით მეოთხე მოდულის განხილვაზე,რომლის ფარგლებშიც ვისწავლეთ პრეზენტაციებისა და ვიდეობის ჩაშენება ბლოგზე.ტრეინერმა დაწვრილებით,დეტალურად აგვიხსნა ყველა ის ნაბიჯი,რომელიც აუცილებელია ამისათვის.პრაქტიკულად შევასრულეთ სამუშაო და ჩვენს ბლოგებზე განვათავსეთ საკუთარი პრეზენტაციები.
ტრენინგზე განვიხილეთ მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევრების ნიმუშები,რომლებიც დაემხმარა იმის გაგებასა და გააზრებაში,თუ როგორი,რა ტიპის ნამუშევრები უნდა შექმნან მოსწავლეებმა.ტრეინერმა მოგვცა საშინაო დავალება მოსწავლის სავარაუდო ნაბუშევრებთან დაკავშირებით.
ტრენინგი იყო საინტერესო,მრავლისმომცემი, დვანდელიდ ღის გამოცდილებს გამოვიყენებ შემდგომ პრაქტიკულ საქმიანობაში.
ინტელის ტრენინგი - პროექტებით სწავლება
2 დღის რეფლექსია
ტრენინგი- პროექტებით სწავლება დაიწყო ინტელის ძირითადი კურსის მიზნებისა და მოლოდინების განსაზღვრით და ინსტრუქციიებით, თუ როგორ უნდა შევქმნათ ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო პროექტები. განვიხილეთ ორი მოდული, დეტალურად გავაანალიზეთ ელექტრონული პორტფოლოს შექმნის მექანიზმები, რამაც გაგვიადვილა თავად შეგვექმნა საქაღალდეები თითოეული მოდულის მასალების შესანახად. ტრეინერმა თემის უკეთ გაგებისა და გააზრების მიზნით გაგვაცნო პროექტების ნიმუშები და პტოექტის გეგმის შაბლონი. განვიხილეთ გეგმის ყველა კომპონენტი, ხოლო დეტალუად ორი მოდულის ფარგლებში ვიმუშავეთ საგნობრივ სტანდარტზე, აქვე ყურადღება გავამახვილეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზე, პროექტის მიზნებსა და შედეგებზე.
ტრეინერმა აგვიხსნა, რამდენად მნიშვნელოვანია ისეთი რესურსის შექმნა, რომელიც დაინტერესებულ ადამიანებს აუხსნის ჩვენ მიერ კლასში განხორციელებული პოექტების მიზნებს, ამ კუთხით გავეცანით სხვადასხვა ფორმატს, შევქმენით ბუკლეტები
ტრენინგმა მასწავლა, რამდენად მნიშვნელოვანია მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები ეფექტურ სწავლებაზე პროექტების ფოკუსიებისთვის, განვიხილეთ ზოგადი, თამატური და შინაარსობრივი კითხვები, მათი სპეციფიკა და ნიმუშები, ბოლოს ტრეინერმა საშინაო დავალებად მოგვცა მოვიფიქროთ ჩვენი პროექტისთვის მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.
ტრენინგი იყო საინტერესო, მრავლისმომცემი, იმედი მაქვს მომავალი მოდულები არანაკლებ საინტერესო იქნება.
No comments:
Post a Comment